Organizační formy v mateřské škole podporující individualizované, skupinové a kooperační učení

Autoři

SYSLOVÁ Zora ŠTĚPÁNKOVÁ Lucie

Rok publikování 2019
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Při přípravě dětí na přechod do první třídy nestačí pouze vytvořit základy pro výuku trivia, ale důležitá je také sociální a emocionální připravenost, která je obsahovou náplní většiny klíčových kompetencí, kterých by dítě ukončující předškolní vzdělávání mělo dosáhnout. V textu se proto autorky zaměřili na efektivní organizaci řízených činnosti v průběhu dne. Dalšími tématy, která jsme se pokusili učitelům více přiblížit, byla organizace kooperativních činností a aplikace hromadných činností ve formě „kruhů“ (komunitní, diskuzní, výukový, …) v předškolním vzdělávání.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.