Wie können Deutschlehrende ihre Schülerinnen und Schüler zum Deutschlernen motivieren?
Název česky | Jak mohou vyučující německého jazyka motivovat své žákyně a žáky k učení se němčině? |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2019 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Sprachen, Literaturen und Kulturen im Kontakt. Beiträge der 25. Linguistik- und Literaturtage, Miskolc/Ungarn 2017. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Klíčová slova | German lessons; motivation; motivating; teacher; student |
Popis | Motivace žáka má podstatný vliv na proces učení, konkrétně na jeho rychlost a úspěšnost. Proto lze podporu motivace žáků k učení označit za významnou součást pedagogického jednání každého učitele. Tento příspěvek prezentuje některé vybrané předběžné výsledky výzkumu, jehož cílem je zjistit, jak může učitel německého jazyka motivovat své žáky k učení se němčině. Příspěvek se zaměřuje na data, jež byla získána prostřednictvím rozhovorů se žáky. Některá z nich jsou zde představena a komentována. |
Související projekty: |