K současným revizím RVP
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2018 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Fórum kinanntropologie 2018, Vzdělávání v kinantropologii. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://web.ftvs.cuni.cz/pozvanky/pedagkinantropologie/Sborniky/Ped_kin18.pdf |
Klíčová slova | inovations; curriculum; physical education |
Popis | Transformační změny, které v českém školství jsou opětovně aktuální, jsou často spojovány s pojmem kvalita. Obvykle jsou používána slovní spojení, jako je kvalita vzdělávání, kvalita školy, kvalita kurikula, kvalita výuky aj. Hovoří se také o kvalitě jednotlivých vzdělávacích oborů, přičemž z logiky věci vyplývá, že cílem reforem má být pozitivní ovlivnění kvality vzdělávání v těchto oborech. Kvalita vzdělávání je ale problematikou teoreticky málo propracovanou a výzkumně obtížně uchopitelnou. V příspěvku se proto pokoušíme nastínit některé pohledy na hodnocení kvality vzdělávání, a to v kontextu oborových specifik tělesné výchovy. Na základě vlastních výzkumných výsledků se autor snaží identifikovat základní otázky v oblasti kvality vzdělávání v tělesné výchově, které jsou dle našeho názoru stěžejními pro plánované revize projektovaného kurikula tělesné výchovy. |
Související projekty: |