Hodnocení učitelem a vzájemné studentské hodnocení v masifikovaném vzdělávání

Autoři

LOJDOVÁ Kateřina

Rok publikování 2020
Druh Vyžádané přednášky
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Vyžádaná přednáška na 10. ročníku Open space konference o e-learningu IS MU. Anotace: Proč studenti potřebují zpětnou vazbu a jak dobrá zpětná vazba vypadá? Příspěvek začíná zamyšlením nad zpětnou vazbou jako jedním z principů kvalitní vysokoškolské výuky. Dále si klade otázku, jak poskytnout užitečnou zpětnou vazbu studentům ve velkých studijních skupinách. Srovnává využití hodnocení učitelem přes poznámkové bloky v ISu s aplikací pro vzájemné hodnocení. Na příkladech z výuky diskutuje výhody i úskalí, která mohou oba typy hodnocení přinášet.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.