Intercultural Development Inventory®, version 3 – osobní plán rozvoje interkulturní kompetence
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2019 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Přiložené soubory | |
Popis | Cílem příspěvku je navázat na článek, který představil na příkladu jedné respondentky Intercultural Development Inventory®, version 3 (Zerzová, 2016), jenž je považován za přední celosvětově používaný validní a reliabilní nástroj pro měření rozvoje interkulturní kompetence jedince či skupiny (Hammer, 2008). Po vyplnění IDI® vygeneruje profil respondenta (nebo skupiny), jenž stanovuje pozici respondenta, či skupiny na Intercultural development continuum® (Vývojové kontinuum IC) a dále osobní plán rozvoje IC (IDP). Cílem tohoto příspěvku je představit právě IDP pro doplnění informací o tom, co IDI®, version 3 jak výzkumníkům a vyučujícím, tak respondentům nabízí. Za tímto účelem jsou použity výsledky výzkumného šetření na příkladu stejné studentky jako v prvním článku (Zerzová, 2016), avšak s důrazem na výsledky z pátého ročníku studia, ne z prvního, jako tomu bylo v článku prvním. |