Zum Konzept der Begleitseminare für Pädagoginnen im Bereich Nachbarsprachenvermittlung im Kindergarten
Název česky | Koncept doprovodných seminářů pro pedagožky v oblasti zprostředkování jazyka sousední země v mateřské škole |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2020 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Tradition und Erneuerung: Sprachen, Sprachvermittlung, Sprachwissenschaft. Akten der 26. Fachtagung der Gesellschaft für Sprache und Sprachen GeSuS e.V. in Montpellier, 5.-7. April 2018 |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | https://www.verlagdrkovac.de/978-3-339-11110-4.htm |
Klíčová slova | the language of a neighboring country; provision of language to children in younger age; learning to learn languages |
Popis | V článku byla představena a popsána vhodná témata a metody, které byly navrženy a implementovány na školicích seminářích pro další vzdělávání rodilých mluvčích. Rodilí mluvčí pracují v přeshraničním projektu BIG jako zprostředkovatelé českého, slovenského a maďarského jazyka v sousedním dolním Rakousku v mateřských školách. |