Chinese Medical Educators' Digital Literacy in an International Joint Medical and Health Programme

Logo poskytovatele
Název česky Digitální gramotnost čínských lékařských pedagogů v mezinárodním společném lékařském a zdravotním programu
Autoři

LU Jinjin JIANG Han FAN Si

Rok publikování 2019
Druh Článek ve sborníku
Konference 2019 INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON EDUCATIONAL TECHNOLOGY (ISET 2019)
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://ieeexplore.ieee.org/document/8782214
Doi http://dx.doi.org/10.1109/ISET.2019.00025
Klíčová slova Digital literacy; medical educators; ICT competency; international joint programme
Popis Cílem této studie bylo prozkoumat informovanost čínských lékařských pedagogů o ICT a digitální gramotnosti v mezinárodním programu společného zdraví. Online průzkum byl použit k prozkoumání současné situace čínských lékařských pedagogů a jejich výzev v oblasti rozvoje digitální gramotnosti v praxi. Výsledky ukazují, že profese lékařských pedagogů a délka používání počítačů mají významný vliv na dovednosti vyhledávání na webu. Většina účastníků je si vědoma digitálních technologií a má zájem je používat, ale méně je přesvědčeno, že je použijí pro návrh výukových a studijních zdrojů online (16,9 %) k uspokojení potřeb studentů. Nedostatek institucionálního financování, nedostatečný vzdělávací program v oblasti ICT a zdroje se považují za hlavní faktory pro posílení dovedností čínské lékařské pedagogiky v oblasti digitální gramotnosti. O bariérách a příležitostech se také diskutuje, aby vzbudily instruktážní pozornost při podpoře lékařských pedagogů při zlepšování jejich schopností digitální gramotnosti.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.