Algunos problemas metodológicos y teóricos de la enseňanza de la sintaxis del espaňol como asignatura universitaria (ELE)

Varování

Publikace nespadá pod Pedagogickou fakultu, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Metodologické a teoretické problémy výuky španělské syntaxe jako akademického předmětu (ELE)
Autoři

STEHLÍK Petr

Rok publikování 2020
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj e-Scripta Romanica
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www https://czasopisma.uni.lodz.pl/escripta/article/view/7119
Doi http://dx.doi.org/10.18778/2392-0718.08.09
Klíčová slova Spanish FL; syntax; teaching; methodology; theory
Přiložené soubory
Popis Tento článek se zabývá problémy metodologické či teoretické povahy, s nimiž se setkávají vyučující syntaxe jako akademického předmětu (povinného v rámci filologického studia španělštiny v nehispanofonních zemích) a jež ve své většině souvisejí se zjevnou absencí jednotné koncepce španělské syntaxe. Jak se pokoušíme ukázat, tato okolnost se odráží ve značné terminologické, definiční a klasifikační různorodosti v učebnicích a gramatikách vydávaných ve Španělsku, což znesnadňuje jak teoretický výklad předmětu, tak i výběr vhodných didaktických mnateriálů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.