Aktivizující přístupy v rozvíjení čtenářské a informační gramotnosti žaků
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2020 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Školské knižnice ako informačné a kultúrne centrá škôl : 14. medzinárodná konferencia |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.spgk.sk/swift_data/source/2020/ZBORNIK%202020.pdf |
Klíčová slova | information education; information literacy; reading literacy; lapbook; disciple; activating teaching methods |
Popis | Příspěvek představuje didaktickou práci učícího knihovníka nebo učitele v rychle se měnící informační společnosti. Krátce shrnuje důležité a aktuální dění v oblasti informačního vzdělávání v knihovnách. Stěžejní částí je pak pojednání o organizérech informací a především o metodě lapbook. Tyto aktivizující přístupy rozvíjejí čtení s porozuměním a schopnost pracovat s informacemi u žáků od 1. stupně až po střední školu. |