„TAHLE ŠKOLA NENÍ PRO STARÝ“: VYJEDNÁVÁNÍ IDENTITY UČITELŮ NA SOUKROMÉ ALTERNATIVNÍ ŠKOLE

Logo poskytovatele
Autoři

LOJDOVÁ Kateřina KRATOCHVÍLOVÁ Jana

Rok publikování 2021
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Identita učitele je jedním z klíčových faktorů ovlivňujících proces výuky. Příspěvek představuje výsledky analýzy narativů učitelů na vybrané soukromé alternativní škole. Sebrány byly rozhovory se čtyřmi učiteli soukromé alternativní školy, které byly podrobeny tematické narativní analýze. Výsledky ukazují profesní a osobní identity učitelů a zaměřují se zejména na konstrukci učitelského týmu ve škole, ve vztahu ke kterému učitelé svoji identitu vyjednávají.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.