Digitální gramotnost, škola, fyzika …
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2019 |
Druh | Konferenční abstrakty |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | V příspěvku je prezentováno šetření zaměřené na úroveň digitalizace českého základního a středního školství, přičemž část je zaměřena na Digitální učební materiály prezentované na vybraných školských portálech. Dále se příspěvek věnuje rozdílům mezi pojmy Digitizace, Digitalizace a Digitální gramotnost, které zahraniční terminologie důsledně rozlišuje. Česká společnost však mezi nimi nevnímá rozdíl, což lze považovat za v současnosti za velký nedostatek, zejména na úrovni rozhodovací sféry. S tím souvisí úroveň připravenosti učitelů tvořit a využívat digitální vzdělávací zdroje. Dalším tématem, kterému se příspěvek věnuje, je míra možné implementace digitálního vzdělávání ve fyzice na základních a středních školách. |