Social Inclusion in Higher Education: Culture diversity in teachers curriculum through direct experience

Název česky Sociální inkluze v Terciárním vzdělávání: Kulturní diverzita v kurikulu studentů učitelství prostřednictvím reflektované praxe
Autoři

SEDLÁKOVÁ Markéta KOŠATKA David

Rok publikování 2021
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Prezentovaný výzkum představuje na základě analýzy psaných studentských reflexí (N=1564), 20 kvalitativních hloubkových rozhovorů a 10 ohniskových skupin, sociální inkluzi v kurikulu učitelství. Data byla analyzována za pomoci situační analýzy (Clarke, 2019). Výsledky výzkumu ukazují změnu hodnot studentů učitelství, kteří mají přímou zkušenost s doučováním v sociálně znevýhodněných rodinách. Studenti reflektovali diverzitu jako zdroj obohacení. Studenti zároveň reflektovali vlastní prekoncepty ohledně sociálního znevýhodnění, které byly často stereotypní.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.