Pojetí sebehodnocení u studentů učitelství německého jazyka

Autoři

VELIČKOVÁ Jana

Rok publikování 2021
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Sebehodnocení je diskutované téma, protože má potenciál ke zvýšení učebního úspěchu a pozitivní vliv na celoživotní učení. Cílem příspěvku je představit výzkumná zjištění týkající se pojetí sebehodnocení u budoucích učitelů němčiny jako cizího jazyka. Vzhledem k tomu, že právě učitelé svým přístupem a poskytováním příležitostí k sebehodnocení vytváří jednu ze zásadních podmínek (či brzd) adekvátního rozvoje dovednosti sebehodnocení svých žáků, může pochopení pojetí sebehodnocení a procesů jeho rozvoje u budoucích učitelů přispět ke zkvalitnění jejich profesní přípravy.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.