Profesní identita učitele alternativní školy

Autoři

JURČÍK Miroslav

Rok publikování 2021
Druh Článek ve sborníku
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://doivup.upol.cz/pdfs/doi/9900/04/9400.pdf
Doi http://dx.doi.org/10.5507/pdf.21.24460109
Klíčová slova professional identity; teacher; qualitative research
Popis Příspěvek si dává za cíl představit plánovaný výzkum disertační práce, která se zabývá profesní identitou učitele alternativní školy. Krátce se věnuje teoretickému ukotvení pojmů v kontextu výzkumu a současnému stavu bádání o konceptu profesní identity. Především se soustředí na nástin celkového designu výzkumu, konkrétně pak na předmět výzkumu, výzkumné otázky, na popis výzkumného vzorku, metody sběru a analýzy dat.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.