Výhoda a úskalí školního experimentu pomocí smartphonu

Autoři

SVOBODOVÁ Jindřiška

Rok publikování 2021
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Vestavěné senzory ke snímání fyzikálních veličin ve smartfonech lze využít ve fyzikálních experimentech, což v pandemické době představuje významnou výhodu pro laboratorní práci studentů na dálku. Smartphony studentům umožňují, aby sami prováděli měření při každodenních činnostech a tím se přirozeně seznámili s řadou fyzikálních veličin. Tím zároveň poznávají řadu obecných úskalí experimentování, analýzy a interpretace výsledků. V příspěvku ukážu výběr z dostupných aplikací pro školní experiment a upozorním na ty, které nejsou vyladěny pro fyzikální měření a mohou vyvolávat nejasnosti.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.