"I know you got it right" : jak učitelé angličtiny vzdělávající se při zaměstnání zajišťují zapojení žáků během frontální výuky
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2021 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Tato konverzačněanalytická studie se zabývá prostředky, které učitelé angličtiny vzdělávající se při zaměstnání uplatňují při frontální výuce k zapojení několika žáků najednou, a reakcemi žáků na ně. Práce analyzuje videonahrávky devíti lekcí (387 minut) vedených šesti studenty učitelství v rámci praxe. Ukazuje, že tito učitelé disponují množstvím prostředků, jimiž mohou podpořit účast svých žáků. Jejich použití je navíc často vázáno na bezprostřední cíl probíhající aktivity. Výsledky mají implikace pro vzdělávání učitelů, zejména v souvislosti s rozvojem jejich interakční kompetence ve třídě (Walsh & Li, 2013). |
Související projekty: |