Jak se vysokoškolští studenti naučili anglicky? Výsledky pilotní studie chyb v mluveném projevu

Varování

Publikace nespadá pod Pedagogickou fakultu, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

NEUMANOVÁ Zdeňka

Rok publikování 2021
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis V příspěvku budou prezentovány dílčí výsledky pilotní studie zaměřené na analýzu gramatických chyb v projevu 5 studentů angličtiny jako cizího jazyka na vysoké škole. Cílem studie bylo ověřit navrženou metodologii výzkumu zejména při kompilaci žákovského korpusu a při následné chybové analýze. Výsledky ukázaly, že metodologie výzkumu žákovského jazyka byla zvolena vhodně a analýza odhalila kromě problematických oblastí mluveného projevu studentů angličtiny i výrazné rozdíly v produkci jednotlivých studentů. Na zá- kladě analýzy byly pak navrženy změny v postupu pro budoucí výzkum.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.