Subjektivně vnímaná spravedlnost u studentů učitelství

Autoři

NEHYBA Jan

Rok publikování 2021
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek se zabývá formami spravedlnosti v edukačním kontextu. Nabízí vhled do spletivé problematiky typologie spravedlnosti (od distributivní až po restorativní) se zřetelem na předchozí práce v oblasti edukace v ČR. Následně představuje sebehodnotící dotazník zaměřený na měření subjektivního vnímání několika typů spravedlnosti u studentů učitelství. Prezentována je i výsledná faktorová struktura dotazníku z posledního sběru dat. Dotazník představuje ná- stroj pro měření několika hlavních typů spravedlnosti a je podložený výsledky explorační faktorové analýzy.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.