Duální systém vzdělávání na středních školách jako propojování teorie s praxí

Autoři

MARINIČ Peter

Rok publikování 2022
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek osobně prezentovaný na konferenci se zabývá problematikou duálního systému vzdělávání na středních odborných školách v podmínkách České republiky. Představuje krátký vývoj odborného zdělávání se zaměřením na problematiku duálního systému. Identifikuje pozitivní a negativní dopady zavedení duálního systému vzdělávání v České republice na základě srovnání s vybranými Evropskými zeměmi. Dále se zaměřuje zejména na problematiku kompetencí a odpovědnosti učitelů na školách a instruktorů ve firmách, a jejich přípravy pro jejich působení v duálním systému vzdělávání.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.