Vliv komunikačních dovedností dětí na jejich začlenění do kolektivu

Autoři

KŘÍŽOVÁ Hana

Rok publikování 2021
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Didaktické studie
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://pages.pedf.cuni.cz/didakticke-studie/
Klíčová slova communication skills; autism; autism spectrum disorders (ASD); developmental dysphasia; speech therapy; speech disorders; delayed speech development; preschool age; younger school age; primary education
Popis Příspěvek se zaměřuje na případové studie tří dětí předškolního a mladšího školního věku s diagnózami opožděného vývoje řeči, vývojové dysfázie a autismu. Studie má za cíl sledovat vývoj komunikačních dovedností dětí od jejich nástupu do mateřské školy do období jejich přechodu na základní školu.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.