Cesta Základní školy Partyzánské jako otevřené školy a učící se komunity

Autoři

ĎULÍKOVÁ Lenka

Rok publikování 2022
Druh Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný)
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Součástí monotematického čísla časopisu Sociální pedagogika je rozhovor: Cesta ZŠ Partyzánské jako otevřené školy a učící se komunity, který je reflexí inkluzivní praxe v české základní škole. Příspěvek je veden se zástupkyní ředitele běžné ZŠ Partyzánské v České Lípě Lenkou Filipovou. Jedná se o inkluzivní školu, která dlouhodobě sdílí svoji praxi například prostřednictvím Agentury pro sociální začleňování, kontinuálně implementuje prvky různých inovativních přístupů a inspiruje se ze zahraničí. Ve škole mají praxi s pozicí sociální pedagožky a zakládají si na vzájemném obohacování skrze sdílení všech aktérů školy.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.