Cesta Základní školy Partyzánské jako otevřené školy a učící se komunity
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2022 |
Druh | Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný) |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Součástí monotematického čísla časopisu Sociální pedagogika je rozhovor: Cesta ZŠ Partyzánské jako otevřené školy a učící se komunity, který je reflexí inkluzivní praxe v české základní škole. Příspěvek je veden se zástupkyní ředitele běžné ZŠ Partyzánské v České Lípě Lenkou Filipovou. Jedná se o inkluzivní školu, která dlouhodobě sdílí svoji praxi například prostřednictvím Agentury pro sociální začleňování, kontinuálně implementuje prvky různých inovativních přístupů a inspiruje se ze zahraničí. Ve škole mají praxi s pozicí sociální pedagožky a zakládají si na vzájemném obohacování skrze sdílení všech aktérů školy. |