Children with reduced cognitive effectivity, their problems and optimal way of education

Název česky Děti se sníženou kognitivní efektivitou, jejich problémy a optimální způsob výuky
Autoři

BUDÍNOVÁ Irena PANÁČOVÁ Jitka

Rok publikování 2022
Druh Článek ve sborníku
Konference The Mathematics Education for the Future Project. Proceedings of the 16th International Conference. Building on the Past to Prepare for the Future.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://books.google.de/books?id=IoGIEAAAQBAJ&printsec=frontcover&hl=cs&source=gbs_ge_summary_r&cad=0#v=onepage&q&f=false
Doi http://dx.doi.org/10.37626/GA9783959872188.0.015
Klíčová slova children with reduced cognitive effectivity; addition; multiplication
Popis Článek se zabývá dětmi se sníženou kognitivní efektivitou, jejich specifiky, častými potížemi při učení matematice v prvních letech vzdělávání. Dvě případové studie z dlouhodobého výzkumu o dětech se sníženou kognitivní efektivitou ilustrují specifické projevy těchto potíží ve vzdělávání matematice. Článek uvádí náměty, jak je možné těmto dětem pomoci, aby zvládly základní aritmetické operace. Jako možná cesta výuky těchto dětí je stručně uvedena diferenciace výuky.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.