Children with reduced cognitive effectivity, their problems and optimal way of education
Název česky | Děti se sníženou kognitivní efektivitou, jejich problémy a optimální způsob výuky |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2022 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | The Mathematics Education for the Future Project. Proceedings of the 16th International Conference. Building on the Past to Prepare for the Future. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | https://books.google.de/books?id=IoGIEAAAQBAJ&printsec=frontcover&hl=cs&source=gbs_ge_summary_r&cad=0#v=onepage&q&f=false |
Doi | http://dx.doi.org/10.37626/GA9783959872188.0.015 |
Klíčová slova | children with reduced cognitive effectivity; addition; multiplication |
Popis | Článek se zabývá dětmi se sníženou kognitivní efektivitou, jejich specifiky, častými potížemi při učení matematice v prvních letech vzdělávání. Dvě případové studie z dlouhodobého výzkumu o dětech se sníženou kognitivní efektivitou ilustrují specifické projevy těchto potíží ve vzdělávání matematice. Článek uvádí náměty, jak je možné těmto dětem pomoci, aby zvládly základní aritmetické operace. Jako možná cesta výuky těchto dětí je stručně uvedena diferenciace výuky. |