Jak nadané děti prospívají ve školní matematice?

Autoři

BUDÍNOVÁ Irena PANÁČOVÁ Jitka

Rok publikování 2021
Druh Článek ve sborníku
Konference Jak učit matematice žáky ve věku 10–16 let. 2021 Sborník příspěvků
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://jum.ujep.cz/wp-content/uploads/2022/06/JUM_2021_sbornik.pdf
Klíčová slova gifted pupils; mathematical talent; mathematical problem; solving strategies.
Popis Příspěvek se věnuje vzdělávání nadaných žáků v matematice. Stručně teoreticky pojednává o vzdělávání nadaných žáků a možných rizicích v jejich vzdělávání. Dvě případové studie ilustrují rozdílné zkušenosti nadaných žáků s přijetím ve školním prostředí.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.