Narativní identity aktérů ve vzdělávání na soukromých alternativních školách (sympozium)
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2022 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Sympozium prezentuje výsledky výzkumného projektu GA ČR řešeného na katedře pedagogiky PdF MU v Brně, který jsme řešili v letech 2020 – 2022. Sympozium se skládá z úvodního slova a ze čtyř příspěvků. Nejprve jsme představili žité hodnoty na jedné z alternativních škol. Tyto hodnoty jsme nahlédli komplexně z pohledu ředitelů, učitelů, žáků a newsletterů. Tyto žité hodnoty utvářejí kolektivní identitu školy a jsou tak pojítkem identit všech zkoumaných aktérů. Ve druhém příspěvku jsme nahlédli na souvislost narativně konstruované identity učitelů jako průvodců žáků s jejich výukovými praktikami. Ve třetím příspěvku jsme přiblížili, jaké identity vykazují žáci soukromých alternativních základních škol v psaných narativech a k čemu tyto identity vztahují. |
Související projekty: |