Alternativní soukromá škola: žité hodnoty z pohledu ředitele, učitelů, žáků a newsletterů

Logo poskytovatele
Autoři

KRATOCHVÍLOVÁ Jana ŠKARKOVÁ Lucie

Rok publikování 2022
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Ve výzkumu se zaměřujeme na kolektivní identitu školy a hodnoty, které ji spoluutváří. Ukazuje se, že kolektivní identita školy je konstruována způsobem transmise konkrétních hodnot skrze aktéry školy a to jak v běžné pedagogické praxi tak v podobě písemných dokladů. Cílem je identifikovat žité hodnoty školy, které se vztahují ke kolektivní identitě školy. Aktéry jsou v našem výzkumu žáci, učitelé a vedení školy. Dalším zdrojem dat jsou písemné artefakty v podobě newsletterů školy.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.