Skupinová diskuze jako forma reflexe čtenářského zážitku: výsledky výzkumu z hodin čtení

Autoři

JINDRA Miroslav

Rok publikování 2022
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Cílem příspěvku je nabídnout čtenáři dílčí výsledky výzkumu dětského čtenářství, a to na základě využité výzkumné metody skupinové diskuze. Výzkumné aktivity jsou součástí disertačního projektu autora příspěvku zaměřeného na identifikaci dítěte mladšího školního věku s literárním a divadelním dílem. Příspěvek předkládá výsledky skupinové diskuze z hodin čtení literárního díla Lewise Carrolla "Za zrcadlem a co tam Alenka našla", provedeného u žáků třetí třídy základní školy.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.