Obraz recepce a identifikace s literární postavou u současného dětského čtenáře na příkladu díla K. Maye „Vinnetou“
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2022 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Předložený příspěvek předkládá dílčí výsledky výzkumu recepce dětských čtenářů ve věku 8 – 9 let s využitím literárního díla Karla Maye „Vinnetou“. Reflektuje tak poznatky plynoucí z realizovaných hodin čtení a vybraného výzkumného nástroje, a to skupinové diskuze. Cílem příspěvku je představit specifika recepce a identifikace dětského čtenáře a možnosti metodologického uchopení při práci se zvoleným literárním dílem. Vychází z rozsáhlejší studie disertačního projektu autora práce, tematicky zaměřeného na identifikaci dětí mladšího školního věku s literárním a divadelním dílem. |
Související projekty: |