Teacher’s competence for problem-based and research-oriented teaching of vocational subjects in the conditions of digital education and connectivism
Název česky | Kompetence učitele k problémové a badatelsky orientované výuce odborných předmětů v podmínkách digitálního vzdělávání a konektivismu |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2022 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Přiložené soubory | |
Popis | Kapitola je věnována problematice kompetencí učitele odborných předmětů k přípravě, realizaci a vyhodnocení problémové a badatelsky orientované výuky. Tyto koncepce se v podmínkách digitálního vzdělávání a umělé inteligence mění. Je třeba hledat model, který umožní aplikovat konstruktivistickou výuku v podmínkách konektivismu ve vzdělávání. V první části je pozornost zaměřena na teoretická východiska řešené problematiky a aktuální stav poznání v dané oblasti. Další část se zabývá kompetencemi učitele odborných předmětů k odpovídající aplikaci těchto koncepcí v podmínkách digitálního vzdělávání. |