Hodnocení pragmatické kompetence českých studentů v anglickém jazyce (L2) – řečové akty žádosti a omluvy. Metodologie
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2022 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Dizertační výzkum se zaměřuje na pragmatickou kompetenci českých vysokoškolských studentů v anglickém jazyce (L2). Tento poster představuje metodologii jedné části dizertačního výzkumu – jedná se o hodnocení pragmatické kompetence českých vysokoškolských studentů v angličtině (L2) rodilými mluvčími anglického jazyka. Cílem výzkumu je zjistit, jak rodilí mluvčí anglického jazyka hodnotí pragmatickou kompetenci českých studentů v angličtině (L2). A dále porovnat hodnocení pragmatické kompetence provedené rodilými mluvčími s výsledky na základě odborné literatury učiněných analýz strategií žádostí a omluv. |
Související projekty: |