GIS and geographical inquiry approach in teaching: a design of research
Název česky | GIS a přístup geografické bádání ve vzdělávání: design výzkumu |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2022 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Cílem tohoto příspěvku je představit návrh budoucího výzkumu, který se zaměří na učitele, kteří budou využívat výuku s GIS a badatelský přístup. K dispozici bude několik výzkumných nástrojů, protože budou kombinovány různé techniky sběru dat. Pro analýzu dat bude využita situační analýza, což je vhodné, pokud chceme prozkoumat komplexní pohled na výuku učitele. Tato metoda umožňuje zachytit jak jedinečné, tak dílčí prvky, které nebyly vzaty v úvahu v předchozím výzkumu pro zkoumání hlavního jevu (Clarke, 2015). Tato metoda bude vysvětlena na základě výsledků pilotní studie. |
Související projekty: |