GIS and geographical inquiry approach in teaching: a design of research

Název česky GIS a přístup geografické bádání ve vzdělávání: design výzkumu
Autoři

MAŠTEROVÁ Vendula

Rok publikování 2022
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Cílem tohoto příspěvku je představit návrh budoucího výzkumu, který se zaměří na učitele, kteří budou využívat výuku s GIS a badatelský přístup. K dispozici bude několik výzkumných nástrojů, protože budou kombinovány různé techniky sběru dat. Pro analýzu dat bude využita situační analýza, což je vhodné, pokud chceme prozkoumat komplexní pohled na výuku učitele. Tato metoda umožňuje zachytit jak jedinečné, tak dílčí prvky, které nebyly vzaty v úvahu v předchozím výzkumu pro zkoumání hlavního jevu (Clarke, 2015). Tato metoda bude vysvětlena na základě výsledků pilotní studie.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.