Hodnocení vnímané připravenosti učitelů a konstrukce kontrolní skupiny s využitím metody Propensity score matching
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2022 |
Druh | Konferenční abstrakty |
Citace | |
Popis | Představovaný příspěvek se věnuje metodě konstrukce srovnávací skupiny pro učitele, případně studenty učitelství, při dotazování učitelského dotazníku TALIS (OECD, 2018). Použitá metoda Propensity Score Matching je statistická metoda, typicky využívaná pro lepší odhad efektů intervencí – slouží k očištění vlivů proměnných specifických pro intervenční skupinu. Vzniklá metoda poskytuje sebehodnocení učitele ve statisticky soudržných indexech, které se zaměřují na klíčové dovednosti učitele. V širším výzkumném projektu VEPVU byl rovněž vyvinut veřejně dostupný software k sebehodnocení učitelů s využitím metody propensity score matching a automatizovaných vyhodnocením ve srovnání s vybranou populací. |
Související projekty: |