Searching for scholarly identity in academic writing for graduate students in visual arts and design

Název česky Hledání vědecké identity v akademickém psaní pro doktorské studenty ze specializací výtvarného umění a designu
Autoři

ATCHESON Hana

Rok publikování 2022
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Tento příspěvek představuje výsledky dotazníkového šetření a rozhovorů se zaměřením na cílové jazykové vzdělávací potřeby v akademickém psaní v anglickém jazyce. Zvláštní pozornost je věnována porozumění charakterizace písemného stylu, rysům specifickým pro žánr ve specifických akademických disciplínách, které by si měli osvojit studenti doktorských studijních programů audio-vizuálních umění, průmyslového designu a fotografie. Získaná data z dotazníku a rozhovorů odkazují na jistou míru neshody v oblasti objektivních a subjektivních jazykových potřeb v akademickém a odborném psaní cílové skupiny studentů, konkrétně co studenti očekávají během studia, co sami považují do budoucna za relevantní a co je od nich očekáváno v budoucnosti. V závěru příspěvku je nabídnuta možnost, jak tato zjištění využít v rámci rozvoje dovedností akademického psaní ve výuce anglického jazyka pro akademické účely.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.