Sebehodnocení ve studiu angličtiny v terciárním vzdělávíní: Pilotní studie

Autoři

KEPLOVÁ Kateřina

Rok publikování 2022
Druh Článek ve sborníku
Konference Výzkum v didaktice cizích jazyků V
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova self-assessment of English pronunciation; tertiary education; development of self-assessment skills; mixed research method in education research
Popis Článek seznámí čtenáře s výsledky pilotního výzkumu, který byl proveden v rámci disertačního projektu a jehož cílem bylo ověřit, zda výzkumné nástroje vybrané pro výzkum rozvoje sebehodnocení v terciárním vzdělávání přispívají k získání relevantních a kvalitních dat, která pomohou zodpovědět výzkumné otázky. Během pilotáže vybraných nástrojů došlo nejen k úpravám těchto nástrojů, ale také k odhalení potřeby upřesnit cíle připravovaného výzkumu, konkrétně nutnosti soustředit se při formování výzkumných otázek a při výběru aktivit intervence na rozvoj dovednosti sebehodnocení a jazykový prostředek, na kterém se dovednost sebehodnocení rozvíjí, tj. výslovnost, používat jako obsah a ne fokus intervence.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.