Implementace badatelství v I. ročníku vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2023 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Diplomová práce se zaměřuje na badatelství jako základ konstruktivistické-ho přístupu výchovně-vzdělávacího procesu k podpoře nezávislého učení, které je předpokladem pro celoživotní vzdělávání. Práce se zabývá experi-mentálním ověřením možností implementace badatelství na příkladu soubo-ru dílčích metodik a jejich následnou analýzou a syntézou s žáky 1. ročníku vybrané základní školy. Cílem je nejen navrhnout, realizovat a reflektovat dílčí metodiky, ale především na základě zúčastněného pozorování popsat možná úskalí provázející implementaci výuky badatelství jak ze strany žáků, tak učitelů. Výstupem této diplomové práce je třináct dílčích metodik, které popisují jednotlivá přírodovědná témata korespondující se školním vzdělá-vacím programem základní školy, kde byly realizovány a reflektovány. |
Související projekty: |