Význam předrealizačních aktivit v terénní výuce na výstupy žáků
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2023 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Diplomová práce je zaměřena na význam předrealizačních aktivit na terénní výuku pořádanou třetí stranou. Jejím nejdůležitějším cílem je zjištění, do jaké míry ovlivňují předrealizační aktivity přístup, přizpůsobení a práceschopnost žáků na pozdější terénní výuku. První část práce se tedy věnuje popsání terénní výuky obecně a s ní i souvisejících pojmů, jako je neformální vzdělávání a enviromentální výuka. V navazujících kapitolách pojednává o základních znacích výukových programů. Následuje stěžejní část práce zaměřená na koncept plynulého učení. Celá metodika tohoto postupu vychází z přirozeného učení. Je zde tak rozebírán metodický kontext a důvod řazení aktivit v určitém sledu. Praktická část obsahuje návrh terénní výuky, cíle, popis i průběh celé výuky. Součástí této kapitoly práce jsou i výsledky významu předrealizačních aktivit získaných provedením terénní výuky za pomoci akčního výzkumu. V závěru této práce jsou pak zahrnuty hlavní myšlenky i výsledky z proběhlých výuk. |
Související projekty: |