Význam předrealizačních aktivit v terénní výuce na výstupy žáků

Autoři

KREJČÍ Jana

Rok publikování 2023
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Diplomová práce je zaměřena na význam předrealizačních aktivit na terénní výuku pořádanou třetí stranou. Jejím nejdůležitějším cílem je zjištění, do jaké míry ovlivňují předrealizační aktivity přístup, přizpůsobení a práceschopnost žáků na pozdější terénní výuku. První část práce se tedy věnuje popsání terénní výuky obecně a s ní i souvisejících pojmů, jako je neformální vzdělávání a enviromentální výuka. V navazujících kapitolách pojednává o základních znacích výukových programů. Následuje stěžejní část práce zaměřená na koncept plynulého učení. Celá metodika tohoto postupu vychází z přirozeného učení. Je zde tak rozebírán metodický kontext a důvod řazení aktivit v určitém sledu. Praktická část obsahuje návrh terénní výuky, cíle, popis i průběh celé výuky. Součástí této kapitoly práce jsou i výsledky významu předrealizačních aktivit získaných provedením terénní výuky za pomoci akčního výzkumu. V závěru této práce jsou pak zahrnuty hlavní myšlenky i výsledky z proběhlých výuk.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.