Žák s odlišným mateřským jazykem v hodinách zeměpisu

Autoři

MÍSAŘOVÁ Darina OŠMERA Radim

Rok publikování 2023
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Geografické rozhledy
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://www.geograficke-rozhledy.cz/archiv/166
Klíčová slova heterogeneous classroom; different mother tongue; teaching geography
Popis Příspěvek se zabývá začleňováním žáků s odlišným mateřským jazykem (OMJ) do vyučování v hodinách zeměpisu. Cílem příspěvku je pojmenovat bariéry, na které učitel, respektive žák s OMJ v zeměpise naráží. Popsány jsou dále zásady práce s dětmi v jazykově heterogenní třídě včetně praktických rad do výuky zeměpisu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.