Theoretical Integration of ySKILLS : Towards a New Model of Digital Literacy

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Pedagogickou fakultu, ale pod Fakultu sociálních studií. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

ŠMAHEL David MASCHERONI Giovanna LIVINGSTONE Sonia HELSPER Ellen Johanna VAN DEURSEN Alexander TERČOVÁ Natálie STOILOVA Mariya GEORGIOU Myria MACHÁČKOVÁ Hana ALHO Kimmo

Rok publikování 2023
Druh Výzkumná zpráva
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

www https://zenodo.org/records/10090717
Přiložené soubory
Popis This report integrates findings from various ySKILLS deliverables into a new model, unravelling their theoretical implications. Our team developed a new theoretical model, where digital literacy mediates between antecedents and consequences, with the broader concept of digital literacy at the core rather than digital skills.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.