Komparace efektivity distanční a prezenční výuky v silových složkách v Celní správě ČR
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2023 |
Druh | Konferenční abstrakty |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Příspěvek je zaměřen na měření efektivity odborného vzdělávání u příslušník celní správy. Proces odborného vzdělávání v organizaci je realizován prezenční, ale i distanční formou, přičemž doposud nebyl reálně hodnocen přinos obou forem výuky. Skutečně získané znalosti účastníků odborných kurzů se následně promítají do služebních výsledků. Nedostatečné odborné znalosti mohou mít negativní dopad na efektivitu celé organizace, proto je nutné zhodnotit přínos vzdělávacího procesu a případně vhodně nastavit vzdělávací systém. Hlavním cílem příspěvku je porovnat efektivitu vzdělávací procesu v podmínkách distanční a prezenční výuky. |
Související projekty: |