The challenge of good timing: how to schedule assignments to motivate, not to demotivate for writing in task-based and process-oriented syllabi

Název česky Výzva správného načasování: jak rozvrhnout písemné úkoly a motivovat, nikoliv demotivovat, ke psaní v sylabu založeném na úkolech a sylabu orientovaném na proces
Autoři

ATCHESON Hana

Rok publikování 2023
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Tento článek pojednává o komplementární povaze sylabu orientovaného na úkoly a sylabu orientovaného na proces, se zvláštním zaměřením na rozvoj komunikační kompetence v akademickém psaní u studentů zapsaných v doktorských studijních programech v uměleckých disciplínách. Od první formulace problému, sběru informací, přípravy osnovy, vypracování a revize, až po konstruktivní zpětnou vazbu od kolegů a učitelů, jsou studenti vedeni procesem, který by měl mít pragmatický cíl. Tento cíl přesahuje pouhé stanovení větných vzorců (Hyland, 2006, s. 130). Aby studenti zažili aktivní učení, potřebují smysluplnou motivaci, přičemž načasování může být jedním z klíčových prvků. Příspěvek je doplněn průzkumem, který shromažďoval data prostřednictvím reflektivního psaní studentů. Byl zaměřený na jejich porozumění krátkodobým a dlouhodobým cílům učení v akademickém psaní v hodinách EAP na postgraduální úrovni. Používání reflektivních písemných úkolů může přispět k tomu, aby studenti pochopili proces učení.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.