Celoroční hra ve školní družině –⁠ integrovaná tematická výuka Evropská unie

Autoři

PERINGEROVÁ Markéta

Rok publikování 2023
Druh Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný)
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Článek se zabývá popisem realizace celoroční hry na téma Evropská unie pro žáky druhé třídy v rámci školní družiny. Základem výuky bylo vytvoření fiktivního státu každým žákem, vytvoření ústavy, představitele státu, měny. Žáci se v první části výuky konfrontovali s myšlenkou: jak se chováš ty, chovají se k sobě lidé ve tvém státě. Druhá část projektu směřovala k tématu Evropské unie, kdy se žáci se svými státy mohli spojovat do unií na základě vytvoření smlouvy definující pravidla fungování států v jejich unii. Pozorovali tak výhody a nevýhody spolupráce s více státy. Specifikum realizace výuky ve školní družině upozorňuje na možnost propojit výchovu v rámci školní družiny s předměty školní výuky

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.