Sculpture Laboratory: A Platform for Art Education, Participation and the Creative Process
Název česky | Sochařská laboratoř: Platforma pro umělecké vzdělávání, participaci a kreativní proces |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2023 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Od roku 2018 je Sculpture Lab platformou pro umělecké vzdělávání, participaci a tvůrčí proces v muzejní edukaci. Andrea Kaňkovská jako sochařka zprostředkovává umění a architekturu jako umělecká pedagožka. Pracuje s měkkými materiály, jako je pěna, guma a další průmyslově vyráběné materiály. Jako výzkumnice zkoumá postavení umělce ve vzdělávacím procesu, využití výtvarných dovedností při tvůrčí práci s účastníky workshopů Sculpture Lab. Emily Pringle (2009) ve své studii Artists in Sites for Learning zkoumá práci umělců pracujících v rámci Rady pro umění (AISFL), zejména se zaměřuje na specifika vzdělávací práce praktikujících umělců v rozhovorech s umělci-vzdělávači pracujícími v rámci vzdělávacího programu Tate Modern. Zaměřuje se také na vnímání vlastní práce jednotlivých umělců a využití jejich odborných znalostí ve vzdělávání. |
Související projekty: |