Jaké příležitosti k učení nabízejí současné elektronické (hybridní) učebnice pro žáky 2. stupně ZŠ oproti tištěným

Autoři

DUNDÁLKOVÁ Karolína

Rok publikování 2023
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Cílem příspěvku bylo popsat, jaké příležitosti k učení nabízejí současné elektronické (hybridní/interaktivní) učebnice oproti tištěným. Na základě analýzy vybraných učebnic pro žáky 2. stupně ZŠ z různých nakladatelství byla vytvořena kategorizace interaktivních a multimediálních prvků a učebních úloh, které se k nim vztahují. Hlavní pozornost byla věnována tomu, jak tyto úlohy rozvíjejí obsah tištěných učebnic a jaké výhody pro učení poskytují. Prezentovány byly ukázky z vybraných učebnic (zejména pro výuku cizích jazyků a humanitních předmětů).
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.