Sebehodnoticí dovednosti učení žáků základních škol a jejich vliv na vnitřní motivaci a autoregulaci učení – projekt disertační práce

Autoři

GROMBÍŘOVÁ Julie

Rok publikování 2023
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Sebehodnocení učení je důležitou součástí zpětné vazby podporující učení žáků. V návaznosti na koncepty formativního hodnocení, hodnocení jako učení, komplexně rozvíjejícího hodnocení a dosavadní výzkumná zjištění projekt disertační práce rozvíjí téma sebehodnoticích dovedností učení žáků základní škol. Cílem příspěvku je shrnout teoretická a empirická východiska sebehodnocení učení a sebehodnoticích dovedností učení žáků základních škol a představit plánovanou metodologii kvantitativního výzkumného šetření, jehož cílem je zjistit vztah mezi úrovní sebehodnoticích dovedností učení žáků základních škol a autoregulací jejich učení a jejich vnitřní motivací.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.