Self- and peer assessment as fully fledged ways of assessment in learning and teaching foreign languages

Název česky Sebehodnocení a vrstevnické hodnocení1 jako plnohodnotný způsob hodnocení při učení a vyučování cizích jazyků
Autoři

JANÍKOVÁ Věra VELIČKOVÁ Jana

Rok publikování 2022
Druh Editorství tématického sborníku
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Monotematické číslo reaguje na rostoucí zájem praktikujících učitelů a výzkumníků o sebehodnocení a vrstevnické hodnocení v kontextu učení a vyučování cizích jazyků. Cílem je poskytnout prostor pro diskuzi o současném stavu výzkumu v oblasti sebehodnocení a vrstevnického hodnocení, jakož i pro sdílení zkušeností s realizací těchto hodnotících metod a posouzením jejich dopadu na učení a vyučování cizích jazyků. Vzhledem k zaměření jednotlivých textů je číslo především určeno pedagogům působícím v terciárním sektoru vzdělávání, zejména pak těm, kteří se zabývají vzděláváním učitelů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.