Self- and peer assessment as fully fledged ways of assessment in learning and teaching foreign languages
Název česky | Sebehodnocení a vrstevnické hodnocení1 jako plnohodnotný způsob hodnocení při učení a vyučování cizích jazyků |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2022 |
Druh | Editorství tématického sborníku |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Monotematické číslo reaguje na rostoucí zájem praktikujících učitelů a výzkumníků o sebehodnocení a vrstevnické hodnocení v kontextu učení a vyučování cizích jazyků. Cílem je poskytnout prostor pro diskuzi o současném stavu výzkumu v oblasti sebehodnocení a vrstevnického hodnocení, jakož i pro sdílení zkušeností s realizací těchto hodnotících metod a posouzením jejich dopadu na učení a vyučování cizích jazyků. Vzhledem k zaměření jednotlivých textů je číslo především určeno pedagogům působícím v terciárním sektoru vzdělávání, zejména pak těm, kteří se zabývají vzděláváním učitelů. |
Související projekty: |