Škola a její role při ovlivňování chování žáků

Autoři

VOJTOVÁ Věra

Rok publikování 2003
Druh Článek ve sborníku
Konference Problematika integrace dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do MŠ, ZŠ a SŠ, školských zařízení, do MŠ, ZŠ, SŠ a školských zařízení
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova kázeňsky problémový žák; efektivní výuka; kázeňská politika školy; postoje žáků učitelů; postoje ke vzdělávání; pravidla kázně; sociální kompetence; vztahy ve škole; sebekorekce
Popis Prezentace výsledků výzkumu vlivu školní politiky kázně na chování žáků a jejich postoje ke vzdělávání. Rozdíly v postojích žáků označovaných za problémové ve svém chování.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.