Srovnání funkcí třídního učitele v českém a francouzském školském systému

Autoři

STŘELEC Stanislav KRÁTKÁ Jana

Rok publikování 2005
Druh Článek ve sborníku
Konference Pedagogický výzkum:reflexe společenských potřeb a očekávání? Vašátková,J.(ed.)
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova form teacher; Czech shool system; French school system; careers counselling; careers orientation;healthy development of a pupil
Popis Třídní učitel je koordinačním a integračním činitelem s celou řadou závažných výchovných úkolů ve vztahu k žákům své třídy, k jejich rodičům, k ostatním učitelům školy, k jejímu vedení a za jistých okolností také k širší veřejnosti. Záměrem příspěvku je srovnání některých shodných i odlišných regionálních zvláštností v těchto specifických edukačních činnostech učitelů, podporujících rozvíjení zdravých životních potencí žáků.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.