Hodnocení učebnic zeměpisu z pohledu žáků 2. stupně základních škol

Autoři

KNECHT Petr

Rok publikování 2006
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Hodnocení učebnic zeměpisu z pohledu žáků 2. stupně základních škol Předmětem popisovaného výzkumu je interakce učebnice-žák, která je v rámci výzkumu učebnic poměrně opomíjena. Dle jakých prvotních kriterií hodnotí žák učebnici? Jaké vlastnosti by měla mít učebnice, aby žáky zaujala a případně motivovala ke studiu? Je to pouze estetická stránka nebo žáci hodnotí i obsah učebnice? Jaké požadavky mají žáci v souvislosti s učebnicemi? Jak se žákům učebnice líbí? Na vzorku 54 žáků se autor snažil nalézt odpověď na otázku, jak by dle jejich mínění měla vypadat ideální učebnice zeměpisu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.