Zkušenost s výukou předmětu Psychologie handicapu na Fakultě sociálních studií.
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2005 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Novinky v pedagogické a školní psychologii 1995-2005 |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Psychologie |
Klíčová slova | handicap; teaching |
Popis | Příspěvek shrnuje zkušenosti získané v průběhu dvou let výuky předmětu Psychologie handicapu na Fakultě sociálních studií v Brně. Text zmiňuje odlišný způsob vzdělávání v dané oblasti v Německu, představuje nabízené pojetí předmětu, reflektuje některé ohlasy studentů, zejména význam jejich osobní zkušenosti setkání s člověkem s postižením, které se do určité míry neplánovaně stalo těžištěm výuky. Text dále nabízí úvahu nad tím, jak by bylo možné dosavadní zkušenosti využít v případném rozšíření výuky a v závěru se v širším kontextu zabývá významem, jaký má pro výuku předmětu autentická zkušenost studentů. |
Související projekty: |