Vliv používání e-materiálů a snížení kontaktní výuky na studijní úspěšnost. Evaluace e-materiálů a předmětu podporovaného e-learningovým prostředím is.muni (zpráva z výzkumu, evaluační případová studie)

Autoři

VLČKOVÁ Kateřina

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Sco 2007. Sborník z konference SCO, Brno 30.-31.5.2007
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www sborník, © Masarykova univerzita v Brně
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova E-learning; assessment; achievement; effectiveness; influence of e-learning; tertiary education; methodology of education; case study; evaluation research; applied research
Popis S cílem zpřístupnit studentům jednoho z předmětů společného základu na Pedagogické fa-kultě Masarykovy univerzity studijní materiály a snížit kontaktní výuku, byly vytvořeny stu-dijní e-materiály. Příspěvek prezentuje výsledky evaluačního výzkumu, který popisuje, jak studenti e-materiály, e-prostředí a předmět hodnotili a klade si otázku, zda používání e-materiálů mělo vliv na úspěšnost ukončování předmětu (test). Výsledky ukazují, že lepšími prediktory úspěšnosti ukončování předmětu budou pravděpodobně jiné než v této evaluaci sledované proměnné, které vycházely z kontextu jednoduše pojatého e-learningu coby on-line studijních materiálů a prezentací přednášek.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.