Could We Designate Some Concepts in Czech Geography Textbooks as Problematic?

Název česky Můžeme označit některé pojmy v učebnicích zeměpisu jako problematické?
Autoři

KNECHT Petr

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Changing Geographies: Innovative Curricula
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Didactics of geography;textbook research;geography textbooks;concepts;understanding
Popis Příspěvek se zabývá problematikou věkové přiměřenosti pojmů uváděných v učebnicích zeměpisu pro základní školy. Autor zjišťoval na vzorku 80 žáků porozumění pojmům uvedených ve vybraném výkladovém textu z učebnice zeměpisu pro základní školy. Výsledkem je zjištění, že existují pojmy, které můžeme označit z hlediska přiměřenosti věku žáků za problematické.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.